SERVICE PLANNER
Almere / Flevoland
Wilt u deze interessante vacature delen?
In verband met de groei bij onze opdrachtgever in het midden van het land zijn wij op zoek naar een á twee service planners.
Heb jij klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ben jij servicegericht en kan jij organiseren en plannen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Kortom; Wij zijn op zoek naar een: SERVICE PLANNER
Over onze klant
Onze opdrachtgever is toonaangevend als totaalaanbieder van interne logistieke oplossingen. De hef- en magazijntrucks van het topmerk uit het segment voldoen aan de hoogste eisen, of het nu gaat om koop, lease, huur of occasions.
Het totaalaanbod gaat van advies en engineering voor geautomatiseerde warehouses tot een 24/7 onderhoudsservice. Door het grote netwerk en technologisch hoogstaande producten, behoren ze tot de top in Nederland. Vanuit 4 vestigingen waarvan het hoofdkantoor in Almere zit, werken er meer dan 350 professionals. Vanuit de vestigingen helpen ze dagelijks de klanten in alle sectoren; van agrariër tot havenbedrijf en van recycling tot aan warehouses.
Wat ga je doen?
Als planner ben je verantwoordelijk om de service werkzaamheden zo effectief mogelijk in te plannen. Onze opdrachtgever heeft een informele en open cultuur binnen een enthousiast en gedreven team. In de rol verwachten wij het volgende:
- Je draagt zorg voor het optimaal inplannen van onze buitendienst monteurs (minimale reistijd en maximale sleuteltijd en een juiste bezetting);
- Het tijdig inplannen van reguliere onderhoud en klantafspraken;
- Je zorgt voor een zo snel mogelijke oplossing bij storing(en)
- Het is jouw uitdaging om zo optimaal mogelijk "klussen" af te ronden door de juiste monteur naar de juiste "klus" te sturen;
- Je zoekt (in samenwerking met de Regio Service Manager) naar een oplossing voor klanten in jouw regio, die klachten hebben op het gebied van Service activiteiten.
- Je stelt offertes op en je verwerkt verlofaanvragen van de monteurs in het team.
Onderdeel van de functie:
Deelnemen aan de 24-uurs storingsdienst in een frequentie van 1 maal een week per 6 tot 8 weken.
Wat kunnen we je bieden?
- Unieke kans om te bouwen aan je eigen ontwikkeling binnen en organisatie welke constant in ontwikkeling is. Hierdoor zijn er volop kansen / mogelijkheden
- Een salaris dat past bij kennis en achtergrond;
- Veel zelfstandigheid;
- Een dynamische en afwisselende functie voor 32 – 40 uur per week;
- Een goed pensioen;
- 27 vakantiedagen en 13 ATV dagen;
- een goed arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een fietsplan, winstdeling, enz.;
- Vergoeding voor de storingsdienst.
Wij vragen:
- Minimaal afgeronde MBO opleiding / startende HBO'er (een technische achtergrond is een pre);
- Ervaring met het adviseren van klanten en ervaring met plannen;
- Affiniteit met de techniek;
- Sterke en Overtuigende communicatieve vaardigheden in zowel mondeling als schriftelijk
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, Duits en Engels is een pre;
- Positieve instelling en een gezonde dosis humor;
Competenties:
Teamplayer, Stressbestendig, Prioriteiten kunnen stellen en Overzicht kunnen behouden.
Interesse?
Mocht je meer willen om welke klant het gaat of nog vragen hebben over de functie? Of middels een cv graag willen solliciteren op bovenstaande functie dan mag je onderstaand formulier invullen of deze toesturen naar mailadres: info@deraathuys.nl of telefonisch contact opnemen via 0614355759